.
AUD 1.66370000
CAD 1.46790000
CZK 25.33300000
DKK 7.45430000
HUF 393.25000000
JPY 162.82000000
NOK 11.44300000
SEK 11.19480000
CHF 0.95820000
GBP 0.85588000
USD 1.08130000
PLN 4.31800000

VISA debitna kartica vezana za tekući račun

VISA kartica je debitna kartica vezana uz kunski tekući račun građana. To znači da je za stjecanje VISA kartice potrebno postati klijentom Samoborske banke, odnosno otvoriti tekući račun.

 

Kartica omogućava brzo, praktično i sigurno raspolaganje novcem, te korištenje novih usluga temeljenih na suvremenoj tehnologiji. U karticu je ugrađen čip najnovije generacije koji će sve Vaše transakcije učiniti sigurnijima i na prodajnim mjestima i na bankomatima.

 

VISA KARTICA

 

VISA je debitna čip kartica. Njome možete plaćati raznovrsnu robu i usluge na prodajnim mjestima s oznakom VISA, te podizati gotovinu u zemlji i inozemstvu do raspoloživog iznosa na Vašem računu i sukladno određenim limitima.

Kartica glasi na ime korisnika, neprenosiva je i izdaje se na rok prema Odluci Banke, minimalno na jednu godinu. Nakon isteka tog roka, valjanost se produžuje prema Odluci Banke.

 

Kartica je vlasništvo Banke i na njezin zahtjev korisnik kartice obvezan ju je odmah prerezati i vratiti.

 

Kartica čija je valjanost istekla ili je zbog bilo kojeg drugog razloga poništena ne smije se koristiti.

 

Kartica je namijenjena svim vlasnicima tekućih kunskih računa otvorenih u Samoborskoj banci kao:

 

- identifikacijska kartica

prilikom isplata i uplata gotovine u poslovnicama Samoborske banke d.d.
prilikom plaćanja čekovima na prodajnim i uslužnim mjestima
prilikom isplate gotovine putem čeka u drugim bankama

 

- platna kartica uz korištenje PIN-a (tajnog broja)

za isplatu gotovine s tekućeg računa na bankomatima Samoborske banke
za upit o stanju sredstava tekućeg računa na bankomatima Samoborske banke d.d.
prilikom plaćanja na EFT-POS terminalima s oznakom VISA uz korištenje PIN-a (tajnog broja)
za isplatu raspoloživih sredstava s računa na bankomatima drugih banaka koji imaju oznaku VISA


POGODNOSTI KOJE VAM NUDI VISA KARTICA

 

Kartica je osmišljena tako da se sve transakcije mogu obaviti elektronskim putem, uz provjeru PIN-a i stanja na Vašem računu. Na taj su Vam način sredstva dostupna 24 sata dnevno.

 

Korištenje VISA kartice znatno je brži način pristupa novcu od odlaska u banku. VISA je i sigurniji način raspolaganja novcem od nošenja gotovine, jer se u slučaju eventualnog nestanka kartice (izgubljena ili ukradena kartica) po Vašoj obavijesti kartica blokira i ne može se više koristiti. To znači da će, ako Vam netko ukrade karticu i pokuša je upotrijebiti, kartica biti zadržana u bankomatu odnosno na prodajnom mjestu. Zbog toga je izuzetno važno što prije prijaviti nestanak kartice u Banku ili EGCP d.o.o.

 

DOSTAVA KARTICE

 

Kartica će biti isporučena na vašu kućnu adresu, a nekoliko dana po primitku kartice moći ćete preuzeti PIN u poslovnici gdje je otvoren tekući račun. Kod preuzimanja PIN-a potpisuje se Ugovor o korištenju bankovne kartice.

 

PIN

 

PIN (Personal Identity Number, tj. osobni identifikacijski broj) je tajni identifikacijski broj koji dobivate uz svoju VISA karticu i pruža Vam maksimalnu sigurnost prilikom isplate gotovine na bankomatima odnosno prilikom plaćanja u trgovinama putem EFTPOS terminala. PIN je poznat samo korisniku kartice i ne zna ga nitko drugi, pa ni zaposlenici banke. PIN uz karticu najvažniji je element zaštite sredstava na računu u Banci. Zbog toga se PIN nikada i nikome ne otkriva. PIN ne zapisujte na kartici niti ga čuvajte uz nju (u novčaniku, mobilnom telefonu i sl.) Ako izgubite ili zaboravite PIN potrebno je zatražiti u Banci novi.

 

PLAĆANJE VISA KARTICOM

 

VISA karticom moguće je plaćati robu i usluge na svim prodajnim mjestima koja nose oznaku VISA, te su opremljena odgovarajućim EFT POS terminalom.

 

EFT POS (Electronic Funds Transfer Point of Sale) terminali su elektroničke blagajne za plaćanje roba ili usluga pomoću kojih se transakcije provode elektroničkim putem. Nakon što trgovcu na prodajnom mjestu opremljenom EFTPOS treminalom (prodavaonice, benzinske crpke, frizerski saloni……) predate karticu on će Vam pružiti uređaj u koji trebate utipkati svoj PIN (pazeći pri tom da nitko ne vidi broj koji utipkavate). Po obavljenoj transakciji preuzmite od blagajnika potvrdu o uspješno provedenom plaćanju. Iznos plaćene robe ili usluge odmah će teretiti Vaš račun.

 

PODIZANJE GOTOVINE

 

VISA kartica omogućuje Vam podizanje gotovine na svim bankomatima u Hrvatskoj i u svijetu s oznakom VISA. Transakcije na bankomatima Samoborske banke d.d. su besplatne.

 

Postupak podizanja gotovine je sljedeći:

- umetnite karticu i slijedite jednostavno upute na zaslonu bankomata

- unesite PIN, pazeći da nitko ne vidi broj koji utipkavate

- uzmite karticu

- pričekajte novac koji će se pojaviti na otvoru za novčanice

- uzmite listić potvrde o transakciji


3D SECURE USLUGA


Samoborska banka d.d. u kartično je poslovanje uvela novu 3D Secure uslugu koja smanjuje rizik od neovlaštenog korištenja kartica i sigurniju kupovinu putem Interneta.U nastavku su dokumenti koji će vam pomoći kod korištenja ove usluge:

Opći uvjeti poslovanja za korištenje 3D Secure usluge

-Upute za koristenje 3D Secure usluge



LIMITI PO KARTICI

 

Standardni limiti za podizanje sredstava:

- na bankomatima (24-satni) 265,45 eura

- na EFTPOS terminalima (dnevni) 265,45 eura


REKLAMACIJE

 

Korisnik kartice za sva se pitanja ili reklamacije može obratiti Banci na telefon +385-1-5999-211 ili u najbližoj poslovnici Banke. Krajnji rok za podnošenje reklamacija je 14 dana od datuma tiskanja obavijesti o učinjenim troškovima.

Banka ne preuzima odgovornost za kvalitetu robe i usluga kupljenih VISA karticom. Reklamacije robe i usluga korisnik rješava na prodajnom mjestu.

 

IZGUBLJENA ILI UKRADENA KARTICA


U slučaju nestanka, gubitka, krađe ili uništenja kartice, molimo odmah nazovite autorizacijski centar EGCP d.o.o. na telefon broj  +385-1-3078-699.

Služba za prijavu nestanka, gubitka, krađe ili uništenja kartice radi 24 sata dnevno.

Nestanak, krađu, gubitak ili uništenje kartice također se može prijaviti i Sektoru za poslove s građanima na telefon +385-1-5999-239 u radno vrijeme Banke. Na taj način spriječit ćete zloporabu kartice. Radi izdavanja nove kartice javite se u svoju poslovnicu Samoborske banke.